Reklamacja
Dokładamy wszelkich starań, aby nasze wyroby były najwyższej jakości. Każdą sztukę biżuterii, którą oferujemy w naszym sklepie, wykonujemy z najwyższą starannością. Jeśli jednak zdarzy się, że będą Państwo chcieli złożyć reklamację dołożymy wszelkich starań, aby procedura reklamacyjna była jak najmniej uciążliwa oraz aby złożona reklamacja była rozpatrzona z korzyścią dla Państwa.
Jeśli są jesteś konsumentem, czyli osobą fizyczną, która dokonała zakupu biżuterii w naszym sklepie internetowym ponosimy odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wszelkie wady fizyczne biżuterii. Do tych wad nie zalicza się uszkodzeń mechanicznych dokonanych przez użytkownika. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od chwili otrzymania biżuterii.
Aby złożyć reklamację należy wypełnić i wysłać formularz znajdujący się po prawej stronie→
Reklamację rozpatrzymy niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni. W odpowiedzi na Państwa reklamację ustosunkujemy się do Państwa oczekiwań i powiadomimy o sposobie dalszego postępowania.
Złożenie reklamacji nie wiąże się dla Państwa z żadnymi kosztami. Jeśli poniosą Państwo koszt odesłania biżuterii do nas, zwrócimy go jeśli reklamacja będzie zasadna.
